حمید رضاحمید رضا، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

دکترهای طب سنتی وسوالهای شما

آهنگ سلام فریدون آسرایی

1391/9/27 21:34
281 بازدید
اشتراک گذاری

بگو سرگرم چی بودی که اینقد ساکتو سردی

خودت آرامشم بودی خودت دلواپسم کردی

ته قلبت هنوز باید یه احساسی به من باشه

چقد باید بمونم تا یکی مثل تو پیدا شه

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست

تو دنیایی منی اما به دنیا اعتمادی نیست

سلام ای ناله ی بارون

 سلام ای چشمای گریون

سلام روزهای تلخ من

هنوز هم دوستش دارم

سلام ای بغض تو سینه

سلام ای آه آیینه

سلام شب های دل کندن

هنوز هم دوستش دارم

نمیدونی تو این روزا چقد حالم پریشونه

دلم با رفتنت تنگ و دلم با بودنت خونه

خرابه حال من بی تو نمیتونم که بهتر شم

تو دستای تو گل کردم بذار با گریه پرپر شم

یه بی نشونم تو این خزون

منو از خودت بدون

یه بی نشونم تو این خزون

یه بیقرارم یه نیمه جون

منو از خودت بدون

سلام ای ناله ی بارون

 سلام ای چشمای گریون

سلام روزهای تلخ من

هنوز هم دوستش دارم

سلام ای بغض تو سینه

سلام ای آه آیینه

سلام شب های دل کندن

هنوز هم دوستش دارم

طبیعت زیبای آسارا

تونلهاکه به آخر میرسند و با انتهای

سد کرج که میرسیم شمارش رسیدن به آسارا

شروع میشود .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)