حمید رضاحمید رضا، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دکترهای طب سنتی وسوالهای شما

وقتی مامان دلتنگه با شما گپ میزنه

1391/7/8 1:36
115 بازدید
اشتراک گذاری

پسرهای دوست داشتنی من:

 حامدم       حمیدرضای من

چقدر با شما بودن لذت بخش و دلنشینه   مثله این می مونه که همه ی دنیا رو با زیباییهایش به من داده باشند .

چقدر خوبه که عشق شما همراه منه  که جزیی از منه 

بخدا مثله مردن می مونه از شما جدا شدن 

مثله گم شدن  مثله از دست دادنه

من شما رو به همه ی احساسم گره زدم    شما نیاز   منید 

من شما رو نفس می کشم  ....

عزیزای مادر شما ریشه ی بودنتون رو تو قلبم محکم و عمیق زده ا ید 

شما همه فاصله ها رو بر داشتید و به من عاشقی رو یاد دادید

شما لایق عشق پاک و بی الایشی که هر چی نثارتون کنم کمه

با شما خوشبختم      با شما به خوشبختی رسیدم

و میدونید  که چقدر  دوستتون دارم....  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)