حمید رضاحمید رضا، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

دکترهای طب سنتی وسوالهای شما

تست خودشناسی

1391/11/30 16:02
245 بازدید
اشتراک گذاری

رایحه ی مورد علاقه ی شما کدام است؟؟؟؟؟؟؟؟

حس بویایی شما، در مغز و دقیقا در منطقه ی احساسات اولیه واقع شده، به همین علت است که ارتباطات بویایی تشکیل شده در دوران کودکی می تواند شخصیت رفتاری شما را در دوران نوجوانی و جوانی شکل دهد. با توجه به این موضوع از بین موارد زیر آن بوی خوشی را که وقتی حس می کنید، احساس مثبت و شادی را در درون شما به وجود می آورد، انتخاب کنید و ببینید رایحه ی شخصیت شما چه رنگ و بویی دارد ؟؟؟!!! 

 

فراموش نکنید برای شناخت صحیح پاسخ آزمون و مبهم نبودن آن فقط باید یک گزینه را انتخاب کنید...

 فقط نظر یادتون نره!!!!!!!!!!!!!!!

گزینه ها

  • گزینه ی یک : بوی کلر در استخر های بزرگ
  • گزینه ی دو : بوی کباب و همبرگر و ........ 
  • گزینه ی سه : بوی سبزه و گل
  • گزینه ی چهار : بوی کرم های ضد آفتاب
  • گزینه ی پنج : بوی بچه های کوچک 

 

پاسخ ها:

بوی کلر در استخر های بزرگ

مطالعات نشان می دهد کسانی که به شدت به بوی تند و تیز کلر در آب استخر علاقه دارند، افرادی مخاطره جو و اهل ریسک هستند که مدام به دنبال کسب تجربیات جدید می روند. شما عاشق تجربه کردن و در نتیجه شوک های غیر آشنایی هستید که یک باره بر شما فرود می آید!!!!!

 

بوی کباب ، همبرگر و.....

اگر به این رایحه علاقه مندید، بودن با خانواده برای شما از اهمیت فراوانی برخوردار است و بدین ترتیب همیشه از استرس کمتدی نسبت به دیگران برخوردار هستید. شما تلاش می کنید تا تمام اوقات فراغت خود را با خانواده و دوستان تان بگذرانید.

 

بوی سبزه و گل

  آیا به خاطر دارید که همیشه به پدرتان در کارهای مربوط به گل و گیاه یا به مادرتان برای آماده کردن میز غذا و جمع کردن آن کمک می کردید؟؟؟؟ کسانی کخ عاشق بوی چمن های تازه کوتاه شده یا گل و سبزه هستند، افرادی مسئولیت پذیر و دلسوزند و هرگز کاری را در نیمه ی راه رها نمی کنند. شما با بوی طبیعت زنده اید و این یعنی شادکامی و سرزندگی و حیات. شما این حیات به دست آمده از طبیعت را با هیچ چیز عوض نمی کنید.!!!!!!!!

 

بوی کرم های ضد آفتاب

شما فردی فعال، برون گرا و بانشاط هستید که شادترین لحظات زندگی تان مربوط به زمانی است که در حال انجام فعالیتی هستید!! یک سحرخیز واقعی که با اعتماد به نفس بسیار می تواند روز را به خوبی آغاز کند !!

 

بوی بچه های کوچک

بوی شیر خشک نوزادان همیشه شما را سست و معمولا حس غریب را در درونتان زنده می کند!!!!!! حسی که به واسطه ی آن، خانواده بیش از هر چیز برایتان اهمیت می یابد. شما  همانند مادران خانه دار یا مردانی که عاشق زن و بچه ی خود هستند، دوست دارید تمام وقت خود را در خانه بگذرانید و از بودن با نوزادان لذت می برید!!!!! بوی خوش شیری که همیشه از یک کودک استشمام می کنید بی اختیار شما را به سمت خانه می کشاند تا بهترین لحظاتی را با او سپری کنید. شما در خانه بودن، آن هم به دور از هر گونه هیهو و جنجال را به همه چیز ترجیح می دهید!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)