حمید رضاحمید رضا، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

دکترهای طب سنتی وسوالهای شما

بهار ما تویی کی می آیی؟؟؟

1391/12/23 19:52
164 بازدید
اشتراک گذاری

یا مقلب القلوب خانه ی دلم را با وصال دگرگون کن یا مدبر اللیل والنهار اولین شب بهار را با طلوع خورشیدغایب از نظر روشن کن یا محول الحول والاحوال دلهایمان را با نور وجودی اش به احسن الحال برسان .

اماما! گل همیشه بهارم خدا کند که بیایی که بهار ما تویی و آن گاه که بیایی زمانه تورا به جای بهار جشن می گیرد. که فرمود صادق آل طه علیه السلام:"هیچ نوروزی نیست مگر آن که ما در آن منتظر فرج (وظهور مهدی موعود) هستیم چرا که نوروز از روز های ما وشیعیان ماست ."

به امیدشکوفایی وشادابی تمام دلهای عاشق مهدی زهرا عج الله تعالی فرجه الشریف.

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

مهدیا!

باوربکن هرشب هوایت میکنم

قلب پاره پاره ای دارم فدایت میکنم

مینشینم گوشه ای تکرار نامت میکنم

روبه قبله اشک برچشمم دعایت میکنم

 

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)