حمید رضاحمید رضا، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دکترهای طب سنتی وسوالهای شما

خدایا دستمو بگیر....

1392/7/12 14:41
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من حامدم امروز هم جمعه است و نتونستم یه سری به وبلاگم بزنم و کمی تعریف کنم ....

 

خدایاااااااااااااااااااااااااا  برای من درس خوندن بهترین کار و تفریح و سرگرمیه
درس خوندن برای من  یه راهیه  تا  قلبم رو پاک کنم
درس خوندن فرصتیه تا متفاوت باشم با روزهای  دیگه
درس خوندنم  یه پل موفقیت برای من  هست
خدایاااااااااااااااااا 
خواهش می کنم  یاریم کن امروز

باید  متفاوت از دیروز باشم
باید  یه قدم نو بر دارم
باید  دیدم به همه چیز    تازه بشه
باید دوباره  بنزین بگیرم
باید دوباره   به امیدم مراجعه کنم  تا  انگیزه هامو هدفامو  بازسازی کنه


خدایاااااااااااااااااااااا    کمکم کن  تا بتونم شب که رسید  وقت حساب  
لبخندت  رو  حس کنم و رضایتت رو  
یا ابا صالح
آقاجانم تمام  سعیمو می کنم تحمل کنم و طاقت بیارم همه شرایط رو

یاریم کن آقاجانم و برام دعا کن هر روز طوری  زندگی کنم که  احساس  رضایت  رو  در قلبتون  حس کنم

خدایاااااا شکرت
هم دست و پاهام و چشم و گوشم سالم هستند و دارن کار می کنن
البته   باید   ازشون بخوام  تا  پر انرژی تر حرکت کنن
و  با یاد تو   صبورتر هم باشن

خدایاااا شکرت
لا اله الا الله
الله اکبر
استغفر الله ربی و اتوب الیه
استغفر الله ربی و اتوب  الیه

الستغفر الله ربی و اتوب  الیه

 

خدایااااااااااااااا  یه راهی نشونم بده

که مادر و پدرمو   راضی نگه دارم

یه راهی   نشونم بده که مثل یه فرمانده  ازشون اطاعت کنم

یه راهی   به من بگو  تا  هر چی گفتن  فقط بگم چشم  و مثل یه فرمانده واقعی ازشون حساب ببرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)