حمید رضاحمید رضا، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دکترهای طب سنتی وسوالهای شما

شده ام باز هوایی

1391/7/4 21:18
231 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته که رفتم کلاس دارالقران یکی از دوستان برای دیشب به هیئت بچه های دارالقران دعوتم کرد و من با حمیدرضا به منزلش رفتیم ...  جای شما خالی زیارت عاشورا خواندیم و مداحی وسینه زنی و سخنرانی  که حسابی حال و هوای کربلایی داشت ... منم که یه بار به پا بوس وزیارت اقا امام حسین رفته بودم دلم گرفت و کلی گریه کردم و وقتی اومدم خونه چشام قرمز شده بود ...

خیلی دوست دارم به زودی برم کربلا   ....  خدایا  ازت میخوام ....

 

در هوس دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد....

نگهم خواب ندارد....    قلمم گوشه ی دفتر غزل ناب ندارد ....     همه گویند به انگشت اشاره : مگر این عاشق دیوانه ی دلسوخته ارباب ندارد ؟

تو کجایی ؟ شده ام باز هوایی ....

     حامد

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زینب (مامان امیر عباس)
8 مهر 91 16:13
سلام... خوش به حالتون که با این سن این همه عاشقید ... پسر گل اگه باز دلت برای آقا شکست میون قنوت دستات واسه این خاله دل شکسته هم دعا کن