حمید رضاحمید رضا، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دکترهای طب سنتی وسوالهای شما

حمید رضا متوسل به امام رضا

1391/7/4 17:45
222 بازدید
اشتراک گذاری

اقا جان

دوست دارم صدات کنم  توهم منو نگاه کنی

من تو رو نگات کنم  تو هم منو صدا کنی

قربون چشات برم از راه دوری اومدم

جای دوری نمیره اگه به من نگاه کنی

دل من زندونیه تویی که تنها میتونی

قفسو وا کنی و پرنده رو رها کنی

می شه کنج حرمت گوشه قلب من باشه

می شه قلب منو مثل گنبد طلات کنی

تو سرت شلوغه و زیر دستیات فراوونند

از خدا می خوام کمی نیگا به زیر پات کنی

تو غریبی و منم غریبم اما....

چه می شه دل این غریبه رو با خودت اشنا کنی

دوست دارم تو ایون اینه ات از صبح تا غروب

من باتو صفا کنم تو هم منو دعا کنی

به وفای کفترای حرمت

من می خوام کفتری باشم که تنها تو منو هوا کنی

دلمو گره زدم به پنجره ات دارم میرم

دوست دارم تا من میام زود گره ها رو واکنی

صد هزار دفعه هم شده پای ضریح زار می زنم 

تا یه بار دلت بسوزه دردمو دواکنی

دوست دارم که از حالا تاصبح محشر همه شب

من رضا رضا بگم تو هم منو رضاکنی

 

 

پیشاپیش میلاد پر برکت سلطان امام علی ابن موسی الرضا (ع) بر همگان مبارک..... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)